BMW Motorclub Noord Nederland sluit zich aan bij BMW Clubs Nederland

Tijdens de laatste ALV hebben we samen een mooie stap gezet: we hebben besloten om lid te worden van BMW Clubs Nederland. Daarbij hebben we ook afgesproken dat we over twee jaar samen kijken of dit lidmaatschap echt iets oplevert voor onze club en leden.

Inmiddels heeft het bestuur dit besluit doorgegeven en zijn we na een check van onze statuten en KvK-inschrijving officieel aspirant-lid.
Ook hebben we een nieuw clublogo ontworpen volgens de richtlijnen van BMW AG en goed nieuws: dat is inmiddels goedgekeurd

Op de eerstvolgende ALV van BMW Clubs Nederland wordt ons lidmaatschap officieel in stemming gebracht. Als alles goed gaat, maken we daarna echt deel uit van de (wereldwijde) BMW-familie.

De komende tijd gaat het bestuur vooral uitzoeken wat dit lidmaatschap concreet betekent voor jullie als leden. Denk aan mogelijke voordelen, activiteiten en samenwerking. Uiteraard houden we jullie daar gewoon van op de hoogte. De eerste contacten hiervoor zijn reeds gelegd.

Zodra we meer weten, hoor je dat meteen!

Groet,
Namens het bestuur
Leo

Loading